Tips, uw advocaat en zijn ereloon, waarvoor betaalt U bij iLegal?

Een cliënt die mij consulteert weet dat hij zal betalen voor het evenwicht tussen
wat mijn hulp hem waard is!
en
wat ik te bieden heb op basis van
* mijn resultaten: drie keer onderscheiding aan de Univ, winnaar pleitwedstrijd…
* 24 jaar ervaring in mijn beroep nationaal en internationaal,
* mijn reputatie in bepaalde materies;
* analytisch denken, to the point, correct en professioneel advies;
* multi-culturele rijkdom en wijsheid,
* meertaligheid,
* mijn out of the box – visie, inlevingsvermogen,
* overtuigingskracht en communicatievaardigheid,
* uitgebreid sociaal netwerk,
* uitgebreid professioneel netwerk waaronder meer dan 2000 advocaten wereldwijd.

Respect voor dit evenwicht is de basis voor een goede advocaat/cliënt-relatie.

Op die manier zullen wij elkaar maar vooral ook derden kunnen overtuigen.

Mijn vaste cliënten zijn dan ook tevreden over:
* het evenwicht tussen wat zij betalen voor wat ik doe,
* wat binnen mijn en hun mogelijkheden kan liggen door samen te werken in goede verstandhouding en vertrouwen.

Geef een reactie

